Karta Postaci
Imię: Estfilio Arthun Rasa: Elf Klasa: Druid Poziom: 0 Wyznanie: Laersis Charakter Postaci: Neutralny. Jest złośliwy oraz łatwo go zdenerwować. Wzrost: 190 cm Waga: 60 kg Wiek: 23 lata Kolor oczu: zielone Włosy: Złote Znaki Szczególne (nie wymagane): Gdy używa magii jego oczy emitują lekką zieloną poświatę. Nie da się jej zauważyć z odległości większej niż kilka metrów.
*********
Atrybuty:
- Siła: Umięśnienie Tygrysa [+ 10 PP] - Zręczność: Zręczność Elfów [+ 10 PP] - Wytrzymałość: Chuchro [- 5 PP ] - Inteligencja: Inteligentny [+ 5 PP] - Odporność: Wytrwały [+ 0 PP] - Charyzma: Nieprzekonujący [- 5 PP]
*********
Ekwipunek:
- Broń: Łuk Refleksyjny - zwyczajny łuk refleksyjny, posiada zdobienia w kształcie pnącz bluszczu. Dwa Długie Sztylety - zazwyczaj pokryte są trucizną, można nimi rzucać. Nie posiadają zdobień by nie przyciągać niechcianej uwagi. Laska zakończona magicznym kamieniem - pomaga mu w rzucaniu czarów. - Elementy ubioru i pancerza:
- Skórzana zbroja, pokryta pozłacanymi płytkami żelaza.
- Płaszcz pokryty liśćmi
- Lniana koszula
- Kołczan
- Pas z pochwami na sztylety
- Wyposażenie:
- skórzana sakwa
- strzały sztuk 50
- fiolki do przyrządzania mikstur
- zielnik
- księga zaklęć
- pierścień z herbem rodu
- sakiewka
- moździerz i tłuczek
- fiolki z truciznami
*********
Umiejętności:
- Oswajanie zwierząt [+ 3 PP] Potrafi szybko zaprzyjaźnić się ze zwierzętami oraz nakłonić je do wykonywania jego woli. Nie działa to jednak na zwierzynę ogarniętą szałem lub przywołaną przez innych druidów.
- Strzelanie z łuku [+ 5 PP] Potrafi trafić we wszystko, nawet z dużej odległości. Potrafi wystrzelić kolejną strzałę w odstępie 2 sekund od poprzedniej.
- Walka sztyletami [+3 PP] Jeśli zajdzie potrzeba potrafi walczyć bronią białą.
- Rzucanie sztyletami [3 PP] Potrafi trafić przeciwnika sztyletem nawet z odległości 10 metrów.
- Przygotowywanie mikstur i trucizn [+ 2 PP] Potrafi przygotować kilka mikstur i trucizn, jednak nie zawsze mu one wychodzą.
*********
Czary:
- Oczyszczanie wody [modlitwy] Potrafi oczyścić małe ilości wody (do 2 litrów) z zanieczyszczeń i trucizn.
- Przemiana w zwierzęta [modlitwy] Potrafi przemienić się w większość małych zwierząt. Przemiany mogą trwać maksymalnie 20 minut (poziom inteligencji *10)
- Przywoływanie zwierząt [modlitwy] Przywoływanie małych zwierząt nie sprawia mu kłopotu. Zwierzęta znikają po 30 minutach. Podczas ich istnienia Theluin może się z nimi porozumiewać.
- Leczenie [ modlitwy] Może wyleczyć siebie lub inną osobę z różnych chorób oraz lekkich obrażeń.
*********
Zwierzę:
- Iskierka [łasica] Mała łasica, z którą wszędzie podróżuję. Atrybuty: - Siła: Przeciętniak - Zręczność: Zręczny - Wytrzymałość: Odporny - Inteligencja: Uczeń - Odporność: Wytrwały
- Ognik [koń] Mały szybki konik. Jest bardzo inteligentny. Nie można o dosiąść bez wypowiadania słów "Czy mogę?". Jednak jeśli już raz ktoś te słowa wypowie to koń pamięta to całe życie. Atrybuty: - Siła: Przeciętniak - Zręczność: Zręczny - Wytrzymałość: Odporny - Inteligencja: Uczeń - Odporność: Wytrwały
*********
Wygląd:

Historia: Przez długie lata dzieciństwa żył spokojnie i dostatnie w posiadłości swoich rodziców. Gdy osiągnął wiek 15 lat poprosił swego ojca o to, by mógł opuścić rodzinny dom i szukać przygód. Po długich namowach rodziciel zgodził się i dał mu nawet trochę złota by mógł sprawić sobie oręż. Młodzieniec błąkał się po świecie przez lat 6, pokonując wiele potworów. W swoje 21 urodziny, spędzane samotnie w małej przydrożnej gospodzie zapragnął powrócić do domu, ożenić się i prowadzić stateczne, szczęśliwe życie. Jednak przeznaczenie było innego zdania, gdy po wielu dniach wędrówki wrócił do domu, zastał pustkę. Po wszelkich rodzinnych dobrach nie było śladu, w miejscu pól i zabudowań rozciągały się łąki. Zaczął z rozpaczą chodzić po okolicy w nadziei, że natrafi na chociaż najmniejszy ślad swoich bliskich. Jego poszukiwania spełzły na niczym. Prawie na niczym. W oddalonej o milę leśniczówce spotkał parę driad. Opowiedziały mu one smutną historię: Pewnej nocy przed kilku laty słyszały dochodzące z jego rodzinnych dóbr głosy oraz dziwne dźwięki, których pochodzenia nie potrafiły określić. Estfilion podziękował im i rozbił szałas tam gdzie kiedyś znajdował się jego dom.
Cele: Podróżuję w poszukiwaniu sławy oraz bogactwa.
|